آموزش وارد کردن نقاط به صورت گروهی به اتوکد
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

Farbod
ساعت15:42---9 تير 1394
مدیونتم مهندس.دستمریزاد

احمد
ساعت8:37---4 خرداد 1394
سلام مهندس جان من برداشتی داشتم حدود 700نقطه حالا که دوربین روتخلیه کردم توی لند 2009کد نقاط رو نمایش نمیده خیلی حالم گرفتست لطفا کمکم کنید!!!

فطین
ساعت2:34---14 بهمن 1393
سلام خیلی ممنون از لیسپ عالیتون. منم یک مطلب اضافه کنم که در این مدت باهاش کار کردم این بود که اگه فایل txt در یک فولدر با حروف فارسی ذخیره شده باشه ممکنه کار نکنه.باز هم متشکر

جلایر
ساعت12:55---24 آذر 1393
سلام و خسته نباشید
لطفا در خصوص utm در اوتوکد توضیح دهید. ممنون


زهرا
ساعت0:15---24 آذر 1393
با سلام
می خواسم بدونم چه جوری داده های اتوکد رو باید وارد فایل اکسل یا Text کرد؟


سعید
ساعت18:03---23 آذر 1393
سلام
کمک میخوام برای اجرای پروژه gis
یکسری داده را چطور وارد اتوکد کنم و لایه بندی کنم سپس وارد gisکنم


عرب حلوایی
ساعت23:07---9 آذر 1393
سلام پس از ترسیم نقاط در محیط اتوکد مقیاس ان تغییر کرد مثلا" فاصله 2متری زا در اتوکد 5.5متر نمایش می دهد لطفا" راهنمایی بفرمائید.
از شما خیلی ممنونم


سایت آموزشی نیپاز
ساعت0:54---23 مهر 1393
تشکر ویژه

نورمحمدنصیری
ساعت15:58---8 مهر 1393
خیلی عالی بوددست شمادردنکند
امیدوارم بازهم برنامه های جدیدتری بگذارید


هاشم
ساعت17:24---26 شهريور 1393
خیلی ممنون از مطلب تون که خیلی ساده و کوتاه و خیلی مفید بود . ذکات علم تون قبول حق ان شاالله.
پاسخ:سلام و ممنون از شما، هاشم جان.


کدخدا
ساعت7:54---21 شهريور 1393
سلام-تازه این مطلب شمارا دیده ام و هنوز با آن کار نکرده ام و امید وارم بتوانم ، بهرصورت از محبت شما ممنونم-ممنون : کدخدا
پاسخ:سلام دوست عزیز.زنده باشی.من هم برای شما دعای خیر میکنم.


مهدی
ساعت19:11---4 شهريور 1393
سلام
من بر عکس این کارو میخام بکنم
یه فایل cad توپوگرافی دارم
میخام لیست نقاطشو به صورت یه فایل exel یا note استخراج کنم
لطفا راهنملیی کنید

پاسخ:سلام. عین این مطلب رو به صورت یک آموزش، در وبلاگ قرار دادم قبلا.


حسین عیسایی
ساعت9:28---18 تير 1393
سلام، می خواهم در محیط اتوکد مختصات جغرافیایی نقاط بصورت متریک وارد کنم.چطوری است؟

zahra
ساعت11:25---7 تير 1393
سلام ببخشید این روش که برای باز کردن نقاط تو اتوکد گفتید وقتی فایل نقاطو openمیکنمerror میده
پاسخ:سلام. حتما گزینه درست رو انتخاب نمیکنید.دقت کنید دقیقا مثل دستور العمل گفته شده عمل کنید.بیشتر موارد ارور مربوط میشه به نوع کارکتر جداکننده بین مختصات ها و شماره نقاط در فایل نقاطتون و انتخاب گزینه ناصحیح


مهرگان
ساعت17:30---29 خرداد 1393
سلام
مهندس دستوری که در اتوکد بشه باش ارتفاع کلیه نقاط را تغییر داد(1مقدار به همه نقاط اضافه یا کم کنه)چیه؟
ممنون
پاسخ:سلام. گمونم ارتفاع رفلکتور رو اشتباه وارد کردی. با دستور elevation میشه ارتفاع کلیه اشیاء انتخاب شده رو به یک ارتفاع مشخص، تغییر داد، اما اینکه ارتفاع های مختلف رو به یک مقدار معین کم یا زیاد کرد رو نمیدونم.


ali sepahi
ساعت22:07---31 ارديبهشت 1393
سلام اق واقعا ممنون ان شا الله هر چی از خدا می خواهی بهت بده
پاسخ:سلام دوست عزیز.متشکرم


مهدی
ساعت23:32---30 ارديبهشت 1393
درود بر شما




ممنون از مطالب مفیدتون.




در باره ورود نقاط گروهی به اتوکد آیا پس از اجرا، نقاط در مختصات واقعی خودش قرار میگیره.




ممنون میشم اگه جواب بدید.




با تشکر
پاسخ:درود.اصلا شک نکن.بله که میره.یک دفعه بگو بنده از سر بیکاری اون مقاله رو نوشتم دیگه.ای روزگار


مهدی
ساعت23:32---30 ارديبهشت 1393
درود بر شما


ممنون از مطالب مفیدتون.


در باره ورود نقاط گروهی به اتوکد آیا پس از اجرا، نقاط در مختصات واقعی خودش قرار میگیره.


ممنون میشم اگه جواب بدید.


با تشکر
پاسخ:سلام. اصلا شک نکن.


hamed
ساعت15:44---2 ارديبهشت 1393
ممنون از لطفتون
پاسخ:سلام دوست عزیز.خواهش میکنم.


hamed
ساعت2:58---12 فروردين 1393
salam nemitoonam download konam moshkel az kojast
پاسخ:سلام مشکل از سرور بود.


ALI BIDEH 09359716179
ساعت23:13---24 دی 1392
آقا دستت درد نکنه خیلی باحال بود .

کلی کارمو راه انداختی

من یکی به شما بدهکار شدم

من corel و cad بلدم اگر سوالی داشتی خوشحال می شم کمک کنم


پاسخ:سلام دوست عزیز. چه بدهی ای؟؟این چه حرفیه.حتما سعی میکنم از اطلاعاتتون بهره مند شم.


مجید
ساعت13:35---21 دی 1392
سلام خسته نباشی از بابت اطلاعات مفید و کاربرذی ممنون
پاسخ:سلام.ممنون


farshad
ساعت16:20---13 مهر 1392
salam khedmat hamegi harki har soali dare ba man tamas begire 09382375078
پاسخ:دوستان...تماس...تماس...دوستان


ابوالفضل
ساعت21:58---17 ارديبهشت 1392
لطفا راه وارد کردن نقطه xyبه صورت دستی در اوتو کد توضیح دهید

آزاد
ساعت21:41---24 اسفند 1391
باسلام
بیزحمت بگید چگونه میتوان ازکامپیوترنقاط رووارددوربین کرد...

ممنون...


آزاد
ساعت21:39---24 اسفند 1391
بی زحمت بگید چگونه میتوان ازکامپیوترنقاط رووارددوربین کرد...
ممنون...


moslem
ساعت8:46---1 اسفند 1391
سلام . برنامه شما رو دانلود کردم . اما زمانی که نقاط رو اتوکد وارد میشه فقط شماره نقطه و ارتفاع رو نمایش میده اگه بخوایم مختصات x,y رو نشون بده باید چیکا رکنیم و دوم اینکه نمیشه نقاط رو به هم متصل کرد . لطفا راهنمایی کنید. مرسی
پاسخ:برای وصل کردن از ابزار های OSNAP کمک بگیرید.اینکه چرا مختصات رو نشون نمیده رو نمیدونم.در ضمن برنامه من نیست.مال یه بنده خدای خارجیه.


moslem
ساعت8:07---1 اسفند 1391
سلام . برنامه شما قابل دانلود نیست لطفا راهنمایی کنید. مرسی
پاسخ:الان قابل دانلود است.خودم دانلود کردم.شد


مجید
ساعت17:46---30 بهمن 1391
سلام
ممنون از اطلاعات خوبتون
یه سوال؟
میخوام مختصات یه نقطه مثلا بنچ مارکمو کنارش بصورت ردیف بنویسم x y z دستوری داره یا باید یکی یکی وارد کنم
به ایمیلم جواب بدید ممنون میشم


کرامت
ساعت2:05---25 بهمن 1391
جالب بود ، من این کار ( برنامه اشو ) با VBA نوشتم خوشحال میشم شما هم نظرتون بگید
موفق باشید.

http://jade-abrisham.blogsky.com/1391/07/29/post-82/


محسن 1
ساعت18:18---1 بهمن 1391
با سلام وخسته نباشید.من طبق مراحلی گفته بودید جهت تخلیه مختصات ها عمل کردم مشکلی به وجود امد این بود که در محیط اتوکد نقاط فقط دارای مختصات X هستند و y,z ان صفر هست ولی مختصات های وارد شده صفر نیستند .ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید

با تشکر فراوان
پاسخ:باور کن رهی به نظرم نمیرسه.جواب داده بودم.


محسن
ساعت18:10---26 دی 1391
با سلام وخسته نباشید.من طبق مراحلی گفته بودید جهت تخلیه مختصات ها عمل کردم وقت مشکلی به وجود امد این بود که در محیط اتوکد نقاط وقت دارای مختصات X هستند و y,z ان صفر هست ولی مختصات های وارد شده صفر نیستند .ممنون میشم مشکلم را پاسخ می دهید.

با تشکر فراوان
پاسخ:واله خودم هم دقیقا نمیدونم مشکل میتونه از کجا باشه ولی شاید ممکنه به خاطر فایل متنی باشه.البته شاید


حمزه
ساعت10:34---1 دی 1391
سلام.

یه مشکل توی کد دارم.

مثلا یه نقطه برداشت کردم (s1).بعد دوربین رو گذاشتم روی (s2) اول زاویه رو با (s1)صفر کردم و نقطه ی (s3) رو نسبت به (s1) خوندم.

توی اتوکد چجوری اینو پیاده کنم؟

با دستور ucs این کارو کردم ولی یعضی جاها زاویه رو اشتباهی بهم میده.

یه راه کاربردی و سریع می خوام.

ممنون میشم.


ارش
ساعت13:32---8 آذر 1391
با عرض سلام ممنون از اطلاعاتتون.
اگر مقدور هست لطفا نحوه وارد کردن utm در اتوکد رو هم بگذارید.
نقشه کار در اتوکد موجود است فقط غرض مشخص کردن مثلا یک قطعه زمین در یک نقشه در اتوکد می باشد . با تشکر فراوان


علی
ساعت18:13---3 آذر 1391
سلام
ممنون از اطلاعات مفیدتون...
اگه اطلاعاتی در مورد تهیه نقشه های utm به روش های خاص(بدون استفاده از جی پی اس دو فرکانس)(ماده 147) دارید بذارید ممنون میشم...


امین
ساعت20:43---23 آبان 1391
سلام دوست عزیز مطالبتون بسیار عالیه اگه برنامه نویسی متلب به صورت کاربردی بزارید بی نظیر میشه .پاسخ:ممنون. زیاد با مطلب کار نکردم

داوود
ساعت17:41---19 آبان 1391
با سلام

با استفاده از تابعی در اکسل به نام cocatenate هم میشه نقاط رو وارد محیط اتوکد کرد.
پاسخ:چطورش رو هم بگید لطفا


فرزاد
ساعت12:45---19 آبان 1391
اگه ممکنه آموزش وارد کردن نقاط به صورت گروهی را بفرستید ممنون
پاسخ:ما که گذاشتیم تو وبلاگ.شما نمیخوای به خودت یه زحمت بدی دانلودش کنی؟کافیه بری ادامه مطلب دانلود کنی.


سلطای
ساعت22:00---21 مهر 1391
با عرض سلام
روش وارد کردن گروهی نقاط به فضای اتو کد


فرشاد چایچی
ساعت23:55---12 مرداد 1391
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیزم. عالیه
اگه بتونی نکاتی رو هم در مورد نقشه برداری ثبتی ارائه کنی خیلی ممنون میشم


روح اله
ساعت12:59---15 تير 1391
سلام

من نقشه توپوگرافی های دارم که با هیچ کدوم از روش های شما نقاطش برداشت نشد .

و نقشه ها طوریه که فقط x,y میده وz صفر میزاره

یعنی 2 بعدی و ارتفاع باید خودت از رقوم نقشه حساب کنی . حالا من میخام مثلا 500 تا نقطه از این نقشه خارج کنم برای لند دسکتاپ 2009 . بخام این نقاط خارج کنم باید یک هفته ای کار کنم . لطفا راهنمایی کنید

ادرس نقشه ها:

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://kaka 410.persiangig.com/audio/New%20folder.rar
پاسخ:بررسي ميكنم ولي بعيد ميدونم با هيچكدوم از روش ها جواب نده ها. ضمنا لينك دانلود نقشه ها مشكل داره. آدرس ايميلرو هم وارد نكردين كه جواب بدم كه


مهندس سلیمانی
ساعت11:02---12 تير 1391
با عرض خسته نباشید

آقای جامی وبلاگتون خیلی خوب و به روز بود خواستم لینک کنم که بلاگفا قبول نمیکنه.خیلی خوبه که هنرستانی ها هم تو اینترنت و فضای مجازی تنها نباشن.
پاسخ:خیلی ممنون. بله درست می فرمایین


علی
ساعت18:11---3 تير 1391
با عرض سلام و خسته نباشید.


واقعا عالی بود خیلی خیلی ممنون
پاسخ:واقعا ممنونم از اين همه لطف شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:اتوکد,آموزش اتوکد,پلات,گرفتن,plot,autocad,
ارسال توسط مهندس محمد آجامی