آموزش توتال SANDING ساخت کشور دوست و برادر چین
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

 

دانلود آموزش توتال استیشن SANDING


نظرات شما عزیزان:

محمدجواد
ساعت14:48---26 تير 1393
سلام مهندس

بنده يك پروژه دانشگاهي با عنوان آموزش منوهاي دوربين لايكا سري ts رو داشتم.

طي اين پروژه سخت و مشكل 10تا از منوهاي دوربين لايكا بطوركامل توضيح دادم،خواستم اطلاع رساني كنم اگه موافقيد اشتراك بذاريم.

منتظر جوابتون هستم.09115209310
پاسخ:بله.با نام شما در وبلاگ نمایش داده میشه.


علیرضا
ساعت23:02---2 اسفند 1392
سلام مهندس وقتتون بخیر،خسته نباشی، مهندس من یه هشت ملیون تومانی پول دارم به نظرتون دوربین سندینگ بخرم یا نه؟اگه نه نظرت چیه یعنی چه برندی بخرم با این پولم؟
پاسخ:به نظرم دوربین کرایه کن تا پولت بشه 15 تومن. اونوقت یه لایکا یا مارک بهتر بخر.با عرض معذرت از تمامی سندینگ دوستا.


حکمت
ساعت23:12---12 دی 1392
سلام نرم افزار این توتال چینی رو ندارید

متاسفانه cd من شکسته

و نتونستم بکابیازش گیر بیارم

خیلی مهمه!!!!
پاسخ:سلام.پیداش کردم حتما قرارش میدم


محمد
ساعت23:37---13 آذر 1392
سلام .

واقعا وبلاگ فعال وپویای خوبت قابل تحسینه.
پاسخ:سلام.قربان شما


دانیال
ساعت17:48---4 آبان 1392
سلام دوست عزیز

وبلاگ خوبی داری.امیدوارم همیشه پربار باشه.

خواستم بگم من این دوربین رو دارم ولی اصلا ازش راضی نیستم.
پاسخ:با سلام کاشکی دقیقا اشاره میکردی که با کدوم قسمت دوربین مشکل داشتی یا بهتر بگم در قیاس با بقیه برند ها چه اشکالاتی داره


شهریار
ساعت21:53---26 دی 1391
با سلام مهندس واقعا دستت درد نکنه مطالب هایی که واسه دانلود گذاشته بودی واقعا کاربردی بودن
پاسخ:ممنون


hossein
ساعت16:11---9 خرداد 1391
salam
پاسخ:سلام


farzad
ساعت6:41---18 دی 1390
very gooooooooooodپاسخ:خودت گودی.ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهندس محمد آجامی