آمار
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

با سلام خدمت همکاران و دوستان

آمار دانلود فایل های آموزشی استخراج مختصات از اتوکد و وارد کردن مختصات به اتوکد از مرز (4000) و (5000) دانلود گذشت.فکر کنم یخده مفید بوده.

دلگرم شدم.آخییییییییش



نظرات شما عزیزان:

شنوا
ساعت12:01---19 ارديبهشت 1393
با سلام

جناب مهندس آجامی من به وجود شما استاد و همکار گرامی افنخار میکنم از اینکه کلی وقت گذاشته و مطالب مفیدی در دسترس دوستان میگذارید سپاسگذارم شاد و سربلند باشی .
پاسخ:سلام. بنده هم از شما که با وجود تجربه بسیار بالاتون، اینچنین خاضعانه جواب میدین، ممنونم.


علیرضا
ساعت17:13---12 ارديبهشت 1393
آقا بسیار ممنون از زحماتتون
پاسخ:قربان شما دوست گرامی


rahpardaz
ساعت15:10---5 آذر 1392
با سلام .........



کار مفید و پاینده ای انجام دادید..........مهندس جان .........خیلی عالی بود ........بنده خیلی استفاده کردم ........بدرود.
پاسخ:سلام مهندس عزیز.خیلی خیلی خوشحال شدم.ممنون


جواد
ساعت21:35---26 آبان 1392
با سلام

این برنامه ای که زحمتش رو کشیدید خیلی عالیه . فقط یه سوال : اندازه فونت ها رو چطور میشه کوچکتر کرد ؟؟؟ باتشکر
پاسخ:سلام لطفا سوالتون رو در قسمت نظرات مربوط به هر مطلب مخصوص به خودش بنویسید.الان شما این سوال رو در مطلب آمار پرسیدید. اما اگر منظورتون اندازه text مربوط به نقاط وارد شده به اتوکده، خیلی راحت میتونید همه رو انتخاب کرده و با زدن Pr و در قسمت text height ارتفاع متن رو تغییر بدین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:نقشه برداری,مختصات,
ارسال توسط مهندس محمد آجامی