آموزش برنامه Reference Line توتال لایکا به صورت مصور و رنگی
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

 

دانلود آموزش برنامه reference line از توتال لایکا


نظرات شما عزیزان:

منصوره
ساعت10:55---10 شهريور 1394
سلام و خسته نباشید. میشه لطفا آموزش کامل لایکا 407 بخصوص رفرنس لاین را برام ایمیل کنید. ممنون از سایتتون
پاسخ:سلام از سایت bnalborz.ir تهیه اش کنید.


reza
ساعت0:40---31 فروردين 1394
سلام مهندس....خداقوت

یعنی من واسه شروع کارم لازمه که بعد از مراحل استقرار و سانتراژ ومعرفی جاب و...... ارتفاع دوربینمو مشخص کنم.

بعد از این مراحل اولین کاری که میکنم گرفتن 2تا ایستگاه ثابته و بعد خواندن توپوی محل تا شعاع کافی....

حالا می خوام بدونم وقتی ایستگاه رو عوض میکنم،در حین مراحل استقرار و توجیح دوربین (به صورت فری)آیا بازم لازمه که ارتفاع دوربینو وارد کنم....

>>با تشکر فراوان،ممنون از راهنماییتون<<
پاسخ:بله حتما لازمه


reza
ساعت19:45---25 فروردين 1394
با سلام و خسته نباشید خدمت شما مهندس بزرگوار...

خواهشا اگر امکانش هست در مورد توپو گرافی یک زمین با فری استیشن (ایستگاههای آزاد) راهنماییم کنید....

منظورم از راهنمایی اینه که آیا هنگام انجام این کار لازم است که ارتفاع دوربین را وارد کنیم... اگه نیست چرا...
پاسخ:سلام بله لازمه چون فری استیشن داره مختصات محل استقرار فعلی را از روی نقاط دیگه بدست میاره و ارتفاع هم جزئی از مختصات نقطه اس


رئوف
ساعت13:56---9 اسفند 1393
سلام مهندس جان
لطفا آموزش برنامه refernce line را برام بفرست . ممنون


سلام
ساعت19:42---19 بهمن 1393
سلام خسته نباشید
دوربین سندینگ مدل STS-750 خریدم ولی منوی refrence line نداره
ولی تو دفترچه راهنماش اومده
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید


بهروز
ساعت15:54---23 مرداد 1393
سلام مهندسه عزیز
من یه دوربین لایکا مدل tcra 1202 دارم که برنامه هاش پاک شدن، یعنی تو قسمت programs دوربین که میرم فقط دو گزینه ی survey و setup موجود هستن
راهنماییم میکنی که باید چکارش کنم؟ و چطور میشه برنامه هاش رو برگردوند؟
پاسخ:باید از نمایندگی های این مدل دوربین بپرسید. از سری دوربین های لایکاس؟


جاسم
ساعت23:18---20 تير 1393
سلام مهندس من هم یه نقشه بردار با 4 سال سابقه کار
پاسخ:سلام.الان دقیقا بفرمایید که من چکار باید بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عباس رستمی
ساعت11:02---8 خرداد 1393
دستت درد نکنه بسیار سپاسگزارم
پاسخ:سلام.زنده باشید.


میلاد
ساعت10:48---11 بهمن 1392
سلام مهندس، اگر برداشت را با دوربین لایکا انجام داده باشیم و بخواهیم استقرار دوربین را تغییر دهیم چگونه باید دوربین را در نقطه قبل توجیه کنیم و بقیه نقاط را برداشت کرد؟(لطفا اگر ممکن است برایم ایمیل کنید؛متشکرم.)
پاسخ:سلام روی ایستگاه دوم مستقر بشید.از منوی program گزینه station setup.شماره ایستگاهی رو که الان مستقر هستید میدید.گزینه coordinate رو برای توجیه دوربین انتخاب میکنید.از list دنبال نقطه ایستگاه اول بگردید و انتخابش کنید.به نقطه اول قراول روی(نشانه روی) کرده و قرائت میکنید.در صورتی که دقت مطلوب باشه(نپرس دقت مطلوب چیه که من خودم هم نمیدونم)پیغام station & orientation setup نمایش داده میشه.میدونم خیلی کلی گفتم اما فرصت ندارم بیشتر توضیح بدم.باید ببخشی.


milad
ساعت14:13---16 آذر 1392
آقا بسیار بسیار ممنون از اطلاعات وآموزشهایی که گذاشتی دمت گرم خیلی منو کمک کرد


پاسخ:سلام. امیدوارم گره ای از مشکلات نقشه برداران ایران رو حل کرده باشه.


اشکان
ساعت14:18---26 دی 1391
سلام من ترم اول نقشه برداریم تحقیق کردنوفعالیت کردن تورشتموخیلی دوسدارم باسایت شماام خیلی حال کردم یه لطفی کن شماکه تجربت خوبه راهنماییم کن ازین اول کارچیکنم که تورشتم واردبشم.آدم مذهبی هستم احساس میکنم توام مذهبی بات حال کرد م.یاحیدر


پاسخ:تلاش کن،برو تواینترنت بگرد.حتما پیدا می کنی اون چیزی رو دنبالته!!!


رامین دارابی
ساعت23:09---28 مهر 1391
با سلام و خسته نباشید
ضمن تشکر از شما برادر گرامی 2تا خواهش داشتم
1.نحوه توجیه کردن توتال لایکا وپیاده سازی قوس را(با مثال ومصور)"مثل همیشه!" قرار دهید
اگر قابل بدونید در زمینه تهیه کردن فیلها میتونم کمکتون کنم
2.لطف کنید آدرس ایمیلی برای سوالات و مشکلات خاص کاری قرار دهید تا فرد سوال کننده مجبور نباشد بین تعداد زیادی نظر پاسخ خودش را پیدا کند
حق یاورتان


masoud
ساعت22:43---11 مهر 1391
خیلی ممنون مهندس
پاسخ:قابلی نداشت.


محسن آزادگان
ساعت14:13---25 خرداد 1391
سلام مهندس جان خسته نباشی

لینک کن و بهم خبر بده
پاسخ:چطور خبر بدم؟آدرستو نذاشتي كه


مهدی
ساعت17:33---20 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ بسیار خوبی دارید.اگه محبت کنید پیاده کردن قوس رو هم بزارید ممنون میشم با تشکر.
پاسخ:ممنون. باشه اگر مطلبي يافتم حتما به روي چشم


غلامرضا
ساعت16:46---22 فروردين 1391
خیلی از شما متشکرم ممنونم لطفا آموزش پیاده کردن قوس با توتال را هم بذار . موفق باشی دانشمند
پاسخ:قربان شما باشه. فعلا دارم آموزش پیاده کردن گروهیه نقاط رو آماده میکنم


امید
ساعت23:08---9 اسفند 1390
دوست عزیز ظاهرا لینک اشکال پیدا کرده اگه ممکن دورستش کنید
پاسخ:درست شد دوست عزیز


ولی الله عزیزی
ساعت19:22---23 دی 1390
,وبلاگ زیبا و تخصصی خوبی دارید .

آرزوی توفیق روزافزون برایتان دارم . پاسخ:من اعتقاد دارم آدم تا تو این دنیاس باید برای بشریت خدمت کنه.چیز بنویسه،اختراع انجام بده خلاصه هر کاری که نشون میده یه انسانه.بازم ممنون


کیانوش
ساعت11:44---22 دی 1390
با سلام و خسته نباشید.

از وبلاگتون لذت بردم.موفق باشید.
پاسخ:دستت درد نکنه کیانوووووووش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهندس محمد آجامی