نرم افزار فارسي يار 90
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

دانلود نرم افزار فارسي يار 90 دانلود


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت12:07---2 ارديبهشت 1394
با سلام
اگر امکانش هست توضیح بدهید که در ویندوز 7 چجوری میشه فونت هایی که در اتوکد به صورت نسخ نوشته شده رو با استفاده از این نرم افزار به فونت های ویندوزی تغییر بدهیم ممنون میشم . من که هر کاری کردم موفق نشدم
با تشکر
پاسخ:لطفا سوالات خودتون را در سایت جدید به آدرس www.bnalborz.ir مطرح کنید. با تشکر


باران
ساعت15:55---10 آذر 1393
سلام ممنونم ،من آشناییم با اتوکد کم بود تا فهمیدم مشکلم نداشتن این فایله برا فونتا فارسی اذیت شدم!!واقعا ممنونم،موفق باشید

pari abbasi
ساعت23:38---21 آبان 1393
salam khaste nabashid. windoz mn 7 hast,rosh ejra nmikone,asln be jaye in gozinehay paeinesh chanta alamat soal vase har kodom gozashte.bayad chikar konm?


پاسخ:سلام. این موضوع مربوط میشه به فارسی نبودن ویندوز، برای نرم افزار های فارسی. باید وارد تنظیمات مربوط به region & language ویندوزتون بشین.در تب Formats و در قسمت Format، از English به Persian تغییر بدید.


مسعود
ساعت9:22---8 دی 1392
سلام خوبید بابت اینکه نرم افزار رو گذاشتید ممنون ولی چرا رو ویندوز سون کار نمیکنه
پاسخ: سلام.من رو ویندوز 7 و 8 هم امتحانش کردم، کار میکنه.میتونید به سایت سازنده اش یه سر بزنی. www.stn.ir


بهروز
ساعت22:59---2 آذر 1391
سلام


ببخشیدیه سوال فنی داشتم نرم افزارکاتب بهتره یا نرم افزارفارسی یار
پاسخ:فارسی یار نرم افزاریه که با استفاده از فونت کاتب، نوشتن رو راحت میکنه.


یه دوست از هنرستان هدف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساعت11:14---28 تير 1391
خیلی ممنون
پاسخ:ای کاش میدونستم این دوست از هنرستان هدف کیه.


بابک
ساعت0:58---27 تير 1391
اقا ممنون دس مریزاد مفید بودند
پاسخ:خواهش مینمایم. ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی.بازم بیا خوشحال میشم. سوال داری بپرس. هم من یاد میگیرم هم شما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهندس محمد آجامی