دانلود شبيه ساز توتال لايكا
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

دانلود نرم افزار شبيه ساز لايكا  دانلود


نظرات شما عزیزان:

محسن محرابی
ساعت10:36---22 بهمن 1393
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت مهندسین عزیز
در مورد سوال درمورد در مورد اکس ستون علاوه بر روشی که مهندس گفت میشه به راحتی از طریق REFRENS LINE در 1 مرحل پیاده کرد.


احمد
ساعت18:23---27 دی 1393
دمت گرم مهندس موفق باشی.

شرکت NPR
ساعت12:04---6 آذر 1393
با سلام و تبریک برای وبلاگ پر محتوا و آموزشی شما، حال که به آموزش علاقه مندید ، فیلم های آموزشی دستگاه های نقشه برداری هم ممکن است برایتان جالب باشد که از لینک زیر هم برای جی پی اس هم برای توتال می توانید ببینید
www.nprco.com/gps

شاد و پیروز باشید


حسن
ساعت0:54---26 اسفند 1392
ایول داری یه دونه باشی ادامه بده

خدا قوت
پاسخ:سلام.با کمک و دلگرمی شما، حتما ادامه میدم.


منصور نوری
ساعت19:26---2 آذر 1392
با سلام و تشکر



مهندس عزیز.یک سوال دارم.

بنده 2 سال پیش یک دوربین leica ts02 خریدم که بدلایلی تاکنون از آن استفاده نشده است.حال که میخواهم از آن استفاده کنم در منوهای آن ردیف set orientation جهت توجیه دوربین وجود ندارد.آیا مشکلی وجود دارد یا خیر؟

لازم به توضیح است که توتال آکبند و سالم و اصل میباشد.عکس هم ضمیمه میکنم اما باید ببخشید اگر زیاد کیفیت ندارد.با موبایل گرفته ام.
پاسخ:این گزینه باید وجود داشته باشه اما حالا که نیست، شما مراحل رو از اول انجام بده ببین ظاهر میشه یا نه.اول job رو تعریف کن بعدش ایستگاه.شایدم مشکل نرم افزاری پیدا کرده.


ali
ساعت1:39---8 آبان 1392
سلام

از مطالبتون تشکر می کنم

پیشنهاد دارم اگر تونستید جستجوگر داخل وبلاگتون را ایجاد کنید.

همچنین اگر می شود نحوه پیاده نمودن آکس ستون را آموزش بدهید با تشکر
پاسخ:تو فکرم که وبلاگ رو به وبسایت ارتقا بدم.اگر انجام شد حتما جستجوگر هم میگذارم.در مورد پیاده کردن آکس ستون هم ابتدا باید یه برداشت از وضع موجود انجام بدی و چند نقطه رو که هم در نقشه آکس بندی و هم روی زمین وجود داشته باشه رو برداشت کنی.حالا تو سیویل، لند و یا اتوکد برداشت رو ترسیم کنی و فایل اتوکدی آکس بندی رو هم بهش اضافه کنی و با نقاط مشترک بر روی هم منطبق کنی.دیگه کار تمومه و کافیه تا مختصات وسط ستون ها رو استخراج کنی و طبق آموزش پیاده سازی نقاط چه به روش گروهی و چه به روش دستی آکس هارو پیاده کنی.


پویا
ساعت12:47---5 آبان 1392
سلام نصب نمیشه خطا میاره
پاسخ:سلام.من نصب کردم خطا نمیده که.چه خطایی میده؟


هاشمی
ساعت19:29---4 آبان 1392
سلام.مهندس عزیز من از شما بسیار ممنونم.خیلی خوب بودش.موفق باشید
پاسخ:من هم از شما ممنونم که به وبلاگ من سر میزنی.


پویا
ساعت17:20---29 مهر 1392
سلام اگه میشه شبیه ساز تاپکون مدل de5aرا بذارید

ناصر
ساعت17:48---9 مهر 1392
mamnon
پاسخ:زنده باشی دوست عزیز


ارسلان
ساعت16:46---4 مهر 1392
سپاس از مهرتون
پاسخ:ممنون...مُهر؟؟؟؟!!!!!


محمد جاملو
ساعت12:07---5 بهمن 1391
ممنون از لطفتون خیلی عالی

امین
ساعت19:14---26 دی 1391
فوق العاده بووووووووووووووووود


مرسی
پاسخ:قابلی نداشت.فوق العاده شمایی که نظر میدی.ممنون


محمد
ساعت12:33---22 دی 1391
سلام مهندس خيلي ممنون از زحمتتون. عاليه.
پاسخ:زنده باشی محمد جان.


فرزام
ساعت9:59---29 آبان 1391
ممنون از تمامی زحمات التماس دعا};-
پاسخ:زحمتی نیست. خودم دارم یاد میگیرم، در عین حال، ذکاتش رو هم میدم.


هود نوحی
ساعت21:06---4 آبان 1391
خیلی خیلی ممنون

مصطفی
ساعت14:01---12 مرداد 1391
با سلام و خسته نباشید
دوربین تاپکون سری 220و223 از دوربین های خیلی خوبه ومورد استفاده بخش کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک است . (حالا چرا این دوربین را انتخاب کردند نمیدونم)
اگر ممکنه شبیه ساز و نحوه پیاده سازی نقاط توسط این دوربین را آموزش بدید!
البته یه موضوع دیگه هم اگر ممکنه و میشه راهنمایی بفرمائید : من یه gps garmin etrex 30 خریدم میخواستم بدونم به چه شکل میشه یه نقشه را توش ریخت و سر زمین نقاط مختصاتی مورد نظر را به وسیله اون پیدا کرد ( خیلی به این مورد نیاز دارم )
متشکرم


مصطفی
ساعت10:04---8 مرداد 1391
سلام خیلی عالیه فقط اگر ممکنه نرم افزار شبیه ساز و آموزش استفاده ساده و روان از دوربین تاپکون سری GTS 202 را بگذارید ممنون میشم . خیلی بهش نیاز دارم


متشکرم
پاسخ:دوربینی نیست که زیاد تو پروژه های عمرانی و نقشه برداری کاربرد داشته باشه. ولی چشم. حتما.


سعید قمرپور
ساعت19:47---12 خرداد 1391
سلام داش محمد

این نرم افزار شبيه ساز لايكا خیلی جالبه!!!!



نبود ی ماه دیگه

پاسخ:باحال از خودته


حمید مومن
ساعت10:35---4 خرداد 1391
چطور 1نقشه بردار حرفه ای بشم
پاسخ:والا من هم که این همه کار انجام دادم و کتابای مختلف خوندم و مقاله های مختلف نوشتم، هنوز فکر نمیکنم که نقشه بردار حرفه ای هستم تا بتونم به شما بگم. فقط میدونم باید خواند، کار کرد، تمرین کرد، نوشت و در کل فعال بود. حالا از هر زمان و از هر کاری که میخواد باشه، باشه.


شاهين
ساعت20:02---26 ارديبهشت 1391
اقاي مهندس اين نرم افزار ها خيلي به دردم خورد به اميد توفيق روز افزون
پاسخ:امیدوارم که تونسته باشم دردی از درد های نقشه برداریتون رو دوا کرده باشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهندس محمد آجامی