تبدیل از کد به لند
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

 


نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت20:09---4 فروردين 1394
سلام چه جوری میشه لیبل ارتفاعی قبل از عشار رو که 4 رقم هست به 2 رقم تبدیل کرد تو نقشه توپوگرافی منظورمه ؟


غزال
ساعت19:28---22 خرداد 1393
سلام.من یه نقشه توپوگرافی دارم که با اتوکد 2011 روش کار کردم.حالا می خواستم با لند2009 کار کنم.چه طوری باید نقشه رو با لند باز کنم؟ eror میده. ممنون میشم ج بدین خیلی حیاتیه.
پاسخ:موقع save as گرفتن، میتونید ورژن خروجی رو مشخص کنید. اما اینکه بعد از خروجی گرفتن بتونید در نرم افزار لند منحی بزنید رو مطمئن نیستم که بشه.


اسماعیل
ساعت12:34---15 فروردين 1392
سلام.لطفا مطالب مربوط به دوبین نقشه برداری توتال لایکا tc 407 و توضیحات برنامهاش رو به ایمیلم بفرستین.ممنون.

حسن
ساعت17:11---1 اسفند 1391
دوست عزیز با سلام.میخواستم توی کد توپوگرافی رو تبدیل به سه بعدی کنم ولی دستور اونو نمیدونم..ممنون میشم راهنماییم کنی...با سپاس
پاسخ:اگر توپوگرافیه یا به عبارتی نقاط ارتفاع هم دارن که دیگه نیازی نیست کاری انجام بدی.نقشه ات سه بعدیه.اما اگه منظورت دیدن نقاطه، باید از تولبار view و orbit استفاده کنی و اگر هم منظورت اینه که نقشه توپوگرافی دو بعدی رو تبدیل به سه بعدی کنی، در صورتی ارتفاع نقاط مشخص نیست، امکان نداررررررررررررررررررررررررررررررررره


ميثم
ساعت11:59---12 آذر 1391
با سلام من يك فايل توپوگرافي كد دارم نتونستم به فايل txt جهت استفاده در لند تبديلش كنم فايل را براتون ميفرستم اگه زحمتي نيست كمكم كنيد
پاسخ:وقت میبره. فرصت ندارم.بهتون جواب دادم


رضا
ساعت17:07---23 آبان 1391
با سلام و خسته نباشید من یک فایل کد آپلود کردم که اصلا نتوانستم به فایل text تبدیل کنم ، اگر زحمتی نیست این کار را انجام دهید و به ایمیلم بفرستید با تشکر فراوان

rezabakhshi406@yahoo.com

http://www.uploadmb.com/dw.php?id=1352813596
پاسخ:به خدا وقت نمیکنم


روح اله
ساعت14:26---11 شهريور 1391
سلام

من میخام بدونم نقشه های توپوگرافی 3بعدی چه جوری میشه گیر اورد یا 2 بعدی به 3 بعدی تبدیل کرد.

منظور از 3 بعدی این نیست که به صورت ایزومتریک و حجمی نشون بده ،منظورم اینه که که مثلا در نقشه دو بعدی وقتی میخای مختصات نقطه ای برداشت کنی فقط x و y میده و به جای z صفر میزاره که باید از روی خطوط منحنیzبرداشت کرد ولی نقشه های سه بعدی x,y,z یه جا میده.
پاسخ:نقشه دو بعدی رو که نمیشه به سه بعدی تبدیل کرد اما اگه بگردی میتونی پیداش کنی.


امین صالح ریاحی
ساعت17:28---29 مرداد 1391
با سلام.من یک نقشه توپوگرافی به صورت کد دارم.میخواستم بدونم چه جوری میشه این نقشه را به برنامه لند منتقل کرد و کد ارتفاعی نقاط را به آن داد .با تشکر

جواد
ساعت1:37---20 مرداد 1391
سلام منم همین مشکل دارم

ای کاش اینجام مث امریکا بود هر مشکلی میخوردی با اتودسک تماس میگرفتی مشکل حل میکردی.
پاسخ:;کدوم مشکل رو شما هم داری؟هیچ مشکلی وجود نداره. مسئله اس. مسئله هم راه حل داره. شمام نقشه ات رو بفرست.


احسان لاله زاری
ساعت9:26---17 مرداد 1391
سلام دوست عزیزم
ممنون که به وبلاگ من سر زدین و منو با نظرات خوبتون راهنمایی کردین. شما هم وبلاگ خیلی خوبی داری.باعث افتخاره که شما رو لینک کنم.امیدوارم شما هم منو با عنوان بالایی وبلاگ و آدرس http://surveystars.mihanblog.com لینک کنید.


مرتضی رییسی
ساعت19:52---16 مرداد 1391
سلام.من یه نقشه توپوگرافی برای پروژه راه دارم ولی هرکاری می کنم تا مختصات x,y,z را استخراج کنم نمیتونم.از همه روشها استفاده کردم.لطفا راهنمایی ام کنید.
پاسخ:نقشه ات رو برام بفرست.


خشایایر
ساعت21:48---10 مرداد 1391
سلام مهندس واقعا ممنون از آموزش هات من به یه مشکلی برخوردم که قسمت coordinate Editor واسه من توی leica Survey Office باز نمیشه.

win 7 64bit
پاسخ:والا چی بگم؟من نصب کردم باز میشه. میخوای از یه منبع دیگه دوباره دانلود کن یا دوباره نصبش کن یا چه میدونم، موقع نصب رو فایل نصب کلیک راست کن و گزینه Run as administrator رو بزن. مشکل مشکل کامپیوتریه


gladboy
ساعت0:26---28 تير 1391
سلام. واقعا ممنون بابت آموزش های خیلی خوبتون. بسیار مفید هستن.

ببخشید من می خوام توی لند حجم یه تپه ای که به صورت توپوگرافی برداشت کردم رو محاسبه کنم و تحویل بدم. می خواستم ببینم شما می تونید توضیح بدید واسم چجوری !؟ البته خودم یه چیزایی می دونم ولی گیر کردم توش. اگه فایل آموزشی چیزی در این باره دارین ممنون میشم. انگلیسی هم باشه اشکال نداره. اگه امکانش هست به ایمیل بنده بفرستید. راستی اگه نمونه نقشه استانداردی که باید تحویل داده بشه واسه این کار رو هم دارید لطف کنید اونم میل کنید اگه زحمتی نیست واستون.

ممنون
پاسخ:اصلا كارهايي از قبيل حجم خاك يا پروفيل برداري يا مسير انجام ندادم. فقط ميتونم دوستاني كه در اين زمينه استاد هستند رو معرفي كنم. http://www.iran-eng.com/member.php/403553-morfi-g ویا این دوستم http://www.iran-eng.com/member.php/461056-Ehsan-Ha


حسین
ساعت21:09---26 تير 1391
وای خدا ا ا ا ا

عجب اموزش باحالی . مرسی ی ی ی ی ی

چه عجب یه نفر به این مشکل خورد و به فکر حل کردنش افتاد.

خیلی دنبال بوووووووووووووووودم
پاسخ:ممنون دوست عزیز از اظهار لطفتون. امیدوارم بتونم هدف خودم رو که در قسمت معرفی سایت نوشتم برآورده کنم.البته بهتره بگم وبلاگ نه سایت. ان شا الله اگر وضعم خوب شد به سایت تبدیلش میکنم.ولی نه حالا حالاها


روح اله
ساعت18:10---26 تير 1391
سلام

ی سوال دیگه هم داشتم فرض کن میخام روی همون نقشه های توپوگرافی یه پلیگون بکشم بعد پلیگون کپی کنم جای دیگه طوری که تمام خطوط منحنی و اطلاعات داخل پلیگون هم کپی بشه. باید چیکار کنم؟
پاسخ:بستگی به کار ات داره. اما به نظر من اول باید پلیگون رو به همراه منحنی ها کپی کنی ببری بیرون کادر و بعد با دستور trim+دو اینتر منحنی اضافه رو پاک کنی و در نهایت پلیگون و منحنی های داخلش رو که به پلیگون محصور شده اند منتقل کنی به جایی که میخوای.("trim+دو اینتر" یعنی اینکه تایپ کنی tr و بعدش دو بار کلید اینتر رو بزنی. با این کار رو هر خطی که کلیک کنی تا جایی که خط بعدی قطعش میکنه پاک میشه. اگه امکان داره تو هر نظری که میدی ایمیلت رو هم وارد کن تا کار مارو سخت نکنی. ممنون


روح اله
ساعت11:50---26 تير 1391
سلام مهندس

خیلی ممنون ، واقعا ازت تشکر میکنم از صمیم قلب . انشالله در همه عرصه های زندگیت موفق باشی. با این اموزش دل 50 و 60 نفر دیگه مث منو شاد کردی.

واقعا ممنونم.
پاسخ:اجر همه مون با سید الشهدا(ع) ان شا ا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:آموزش لند,تبدیل کد به لند,کد,لند,autocad,land,
ارسال توسط مهندس محمد آجامی