نرم افزار تبدیل مختصات UTM به فی و لاندا
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت19:16---19 تير 1394
سلام مهندس
میخاستم مختصات ازگوگل استخراج کنم وتوی یه لایه بزارم سپس تبدیل کنم بهshape fileببرم توی نرم افزار arc gis لطفاکمکم کنید
پاسخ:از آدرس زیر استفاده کنید. این روش خیلی ساده تر و سریع تره: http://bnalborz.ir/412/dwg-to-kml-2.html


پیمان
ساعت12:26---13 دی 1393
سلام

میشه محاسبات تبدیل طول و عرض جغرافیایی رو به متریک بهم بگید
ممنون از لطفطون


پیمان
ساعت12:23---13 دی 1393
سلام
میشه ازتون خواهش کنم نحوه نمایش قوس قایم توی لند رو بهم بگید
ممنون از لطفطون


رضا
ساعت13:26---18 آذر 1393
سلام من ازگوگل ارث فی و لاندا رو میخوام برای درس عملیات نجوم.امانمیدونم چه جوری باید پیداش کنم.لطفاکمکم کنین. باتشکر از شما

شرکت NPR
ساعت12:01---6 آذر 1393
سلام. فعالیت های آموزشی شما و ادبیات صمیمانه ی شما قابل ستایش است. کانال ویدیویی نقشه برداری ما: www.aparat.com/npr و بخش آموزش GPS ما تقدیم به شما: www.nprco.com/gps

شاد و پیروز باشید


هوشنگ مرادی
ساعت13:22---30 آبان 1393
سلام سایت بسیار جالبی دارید.استفاده کردیم

مسعود
ساعت23:08---19 آبان 1393
شما میدونین چطور میشه با داشتن مختصات نقاط به UTM شماره زون آنها را پیدا کرد؟
یک سری نقطه دارم میخوام utm شون کنم دو نقطه معلوم gps دارم چکار کنم لطف کنید نرم افزارش هم بفرستید برام


امید همتی
ساعت14:37---18 آبان 1393
sسلام مهندس کجایی اخه؟پاسخ:سلام دوست عزیز. پسرم تازه به دنیا اومده. دل مشغولی جدید دارم.

عباس
ساعت18:20---11 مهر 1393
با سلام فرمول تبديل في و لاندا به ايكس و ايگرگ رو ميخام دوستان كسي ميتونه كمكم كنه مرسي

محمد مهراد
ساعت13:38---17 مرداد 1393
با سلام جهت ثبت اسناد املاک مختصات جقرافیای لازم دارم لطفآ مراراهنمایی کنید یا کسی که میتواند کمکم کند را معرفی کنید
پاسخ:سوالتون رو بفرمایید لطفا.


محمود حسين
ساعت16:35---28 بهمن 1392
سلام تشکر مهندس

آيا برنامه ايی هست که روی گوشی نصب بشه و نطه رؤ utm بده . لطفا
پاسخ:سلام. خواهش میکنم. بله. نرم افزار های مختلفی وجود داره. اگر سیستم عامل گوشیتون آندرویده، از نرم افزار Locas Pro که تو وبلاگ هست استفاده کنید.


امید رضا فتوحی
ساعت8:51---25 دی 1392
با سلام و تشکر کد شهر ها رو چه طور می تونم داشته باشم با تشکر
پاسخ:سلام. اگه منظورتون شماره زون مربوط به هر محله، میتونید از نرم افزار گوگل ارث به راحتی پیدا کنید.به این صورت که نرم افزار گوگل ارث رو اجرا کنید،به محل مورد نظر رفته،از پایین-وسط صفحه، شماره زون مربوطه رو که معمولا یه عدد بین 38 تا 41 برای ایران هست رو ببینید.


علي
ساعت12:57---16 آذر 1392
با سلام و خسته نباشيسپاس فراوان از زحمات شما دوست عزيز منم بسيار خوشحالم از اين كه به وبلاگ شما آمدم در صورت نياز بهم كمك كنيم من علي با 15 سال سابقه كار نقشه برداري دريايي اسكله سازي دريايي صنعتي پالايشگاه و كارهاي آبي كانال و سد سازي تغذيه مصنويي
پاسخ:سلام.ممنون.چه کمکی؟کار؟


فائزه
ساعت8:57---24 مرداد 1392
سلام

شما میدونین چطور میشه با داشتن مختصات نقاط به UTM شماره زون آنها را پیدا کرد؟


پاسخ:بله میدونم.


ali
ساعت11:21---14 ارديبهشت 1392
سلام

میشه لطف کنید و برنامه تبدیل یو تی ام به فی و لاندا را به ایمیلم ارسال کنید .

ممنون میشم
پاسخ:هنر کنم جواب سوالتون رو بدم. دیگه فرصت نمیکنم به خدا.شما زحمت بکش، قلمبه از وبلاگ دانلود کن.ممنون


ali
ساعت17:38---12 ارديبهشت 1392
نحوه دانلود برنامه های که قرار دادهاید ره میشه بهم بگید ، چون وقتی دانلود را می زنم صفحه html را دانلود میکنه .


با تشکر
پاسخ:اول روی علامت دانلود که معمولا در ادامه مطلب هست کلیک کنید. بعد از باز شدن صفحه جدید، روی دانلود فایل کلیک کنید. به همین راحتی، به همین خوشمزه گی


ali
ساعت17:34---12 ارديبهشت 1392
نحوه دانلود برنامه های که قرار دادهاید ره میشه بهم بگید ، چون وقتی دانلود را می زنم صفحه html را دانلود میکنه .
با تشکر


ایمان
ساعت22:51---27 اسفند 1391
میخواستم تشکر کنم از سایت خوبه تون

حسن احمدیان
ساعت0:45---20 اسفند 1391
سلام مهندس: نرمافزار را بررسی کردم اگر امکان دارد رقم اعشار ثانیه را تا چهار رقم اعشار محاسبه کند تا دقت مطلوب تبدیل utm به فی و لاندا بدست آید. با تشکر

سعید قمرپور
ساعت20:30---27 بهمن 1391
سلام برادر آجامی

بهترین انتخاب برای این کار نرم افزار arc GIS هستش. ولی راههای سادش همون مواردیه که تو آموزشت بهش اشاره کردی.

ولی من این کارو با ی برنامه نویسی ساده تو نرم افزار Exsel انجام میدم.
پاسخ:ممنون سعید جان.برنامه نویسی ات رو برام میل کن، بزارم تو وبلاگ


محمد براتی
ساعت22:27---22 بهمن 1391
با سلام

من یک دستگاه gpsدارم هرجا برد کم نتونستندد بروزش کنند اگر شما می توانید راهنمایی کنید چکار کنم با تشکر براتی


ساعت13:41---7 بهمن 1391
باسلام
مدیریت محترم وب سایت/وبلاگ فعال در حوزه نقشه برداری/عمران
احتراما باستحضار میرساند
شرکت گنجینه نقشه برداری به آدرس جدید Www.Surveyir.Ir که در نظر دارد پایگاهی بزرگ را جهت رفع نیازهای نقشه برداران ،ایجاد کند لذا از شما تقاضا داریم در صورتیکه توانائی همکاری در مورد هر کدام از بندهای زیر را دارید به ما اعلام نمائید.

1- همکاری در زمینه تبادل لینک با شما
2- همکاری در زمینه قرار دادن بنرها و عکس های تبلیغاتی از یکدیگر بصورت متقابل
3- همکاری در زمینه فروش محصولات شرکت گنجینه نقشه برداری که درصورت موافقت اعلام کنید تا راهکار داده شود
4- چنانچه محصولی (آموزشی-نرم افزاری-تصویری-عکس های مرتبط و ...) دارید در صورت تمایل اعلام فرمائید تا بصورت عمده و با قیمت مناسب از شما خریداری شود.
5-چنانچه تمایل دارید بصورت مدیر در سایت گنجینه (انجمن) فعالیت نمائید و سپس از امکانات ویژه سایت نیز برخوردار شوید
6- چنانچه بتوانید نسبت به درج اخبار و یا مطالب سایت به شرکت کمک نمائید و در انتهای آن منبع را خودتان معرفی نمائید.
7- چنانچه اطلاعات و یا مشخصاتی از شرکتها و پیمانکاران نقشه برداری دارید جهت ایجاد یک مرجع از آنها
8- معرفی اساتید نمونه و برجسته نقشه برداری شناخته شده شما بهمراه عکس و مشخصات کامل جهت درج در لیست بزرگان نقشه برداری کشور


دوست و همکار عزیز این همکاری شما علیرغم کمکی که به جامعه نقشه برداری خواهد کرد مطمئنا تبلیغ و سود مادی خوبی نیز برایتان بهمراه خواهد داشت .
لذا خواهشمندیم در نحوه همکاری خود و شرایط آن تامل نمائید این سایت به کمک افرادی صاحب نظر و پرانرژی چون شما نیازمنداست

باتشکر
گنجینه نقشه برداری
احسان رستگارمهر


naser
ساعت13:46---4 بهمن 1391
باسلام وخسته نباشید لطفاٌ قبول زحمت فرمائید و روش استفاده از نرم افزار مبدل utm و لایکا را توضیح دهید با تشکر از سنه

tabatabaei
ساعت22:47---1 بهمن 1391
یادم رفت آموزش نرم افزار

سپاس
پاسخ:زنده باشی


tabatabaei
ساعت22:45---1 بهمن 1391
متشکرم
پاسخ:من هم متشکرم


علی
ساعت11:38---24 دی 1391
سلام


ببخشید میخواستم بدونم مختصاتی که گوگل ارث میده فی لاندا هست یا نه ؟


خیلی ممنون میشم جواب بدین.
پاسخ:هم فی و لاندا میده، هم utm.این آموزش آخریه رو بخون


کریمی
ساعت15:32---19 دی 1391
سلام مهندس لطف میکنی آموزش نرم افزارش را یادم بدی اگه برات سخته شماره تلفنتا برام ایمیل کن تا باهات تماس بگیرم
پاسخ:دارم یه آموزش راجع بهش براتون می نویسم. صبر کنید


مجتبی
ساعت21:43---29 آذر 1391
باسلام و عرض خسته نباشید من این برنامه رو دارم ولی نمی تونم با ان کارکنم راهنمایی ازان داری دست شما درد نکنه

alireza
ساعت22:57---25 آذر 1391
سلام مهندس متشکر خوب بود..میشه روشی برا پیدا کردن utmنقاط شهری واسه ماده 147 ثبت اسناد بگید
پاسخ:با GPS دستی یا گوگل ارث


رضا
ساعت20:38---20 آذر 1391
خوب بود تشکر

ali
ساعت9:45---19 آذر 1391
سلام جناب آجامی این نرم افزاری که معرفی کردید جای همه چیز هست الا مختصات بر اساس یو تی ام .من می خام با دوتا عدد یو تی ام که دارم لاندا و فی اش را در بیارم چیجوری اینکار را بکنم.ممنون از راهنماییتون
پاسخ: از بالای نرم افزار برو رو تب(زبانه) UTM to latitude & longitude از سمت چپ، گزینه اول یعنی WGS84 رو انتخاب کن و در سمت راست در قسمت Easting، مقدار X و در قسمت Northing، مقدار Y رو وارد کن. واسه zone هم عدد 39 رو واسه شهر کرج یا هر عدد دیگه رو واسه هر شهر دیگه که میخوای بزن.


AMAN
ساعت20:48---16 آبان 1391
سلام. آقای مهندس راجع به اون کلک رشتی در مورد UTM اداره ثبت یه مطلب میشه بزارین به صورت کامل؟ ما منتظریم
پاسخ:وقت...وقت...وقت...ندارم.


اسحاق
ساعت14:29---13 آبان 1391
باسلام
لطفا در زمینه محاسبه حجم بین دو سطح در سیویل تری دی و وبلاگهای که مثل جنابعالی راهنمایی می کنند را بفرمایید
باتشکر


rahpardaz
ساعت17:38---12 آبان 1391
با سلام ..........

دنبال همچین برنامه ای بودم ......... ممنون مهندس جان.


asghar karimi
ساعت19:38---11 آبان 1391
با تشکر از سایت خوب و مفیدتون.
ان شالله که این سایت همیشه پایدار بمونه.
در مورد جزئیات این برنامه در مورد چگونه وارد کردن اطلاعت و تبدیل کردن به فایل dxf اگه توضیح مختصری بدین ممنون می شم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 6 آبان 1391برچسب:utm pconvert,فی لاندا,fi landa,تبدیل مختصات,
ارسال توسط مهندس محمد آجامی