آموزش نرم افزار UTM Conversion
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

دانلود نرم افزار UTM conversions

دانلود آموزش نرم افزار UTM conversions


نظرات شما عزیزان:

باقری
ساعت20:59---10 اسفند 1393
سلام تشکر دارم از زحمتتان

نقشه ای توسط جی پی اس گرفتم می خوام اونو در اتو کد وارد کنم تا به شکل یو تی ام درارم تو اتو کد دیده نمی شود راهکار چیست ممنون
پاسخ:فکر کنم مشکلتون با نرم افزار مپ سورس حل بشه. من تا حالا باهاش کار نکردم


milad
ساعت22:06---3 آبان 1393
آقا یه دنیا ممنون و تشکر

عزیزیان
ساعت12:22---23 تير 1393
ضمن تشکر از زحمات جنابعالی
باید بگم مطالب وبلاگ شما مختصر و در عین حال بسیار مفید می باشد.
خسته نباشید.
پاسخ:قربان شما دوست عزیز.


maleki
ساعت11:42---26 خرداد 1393
salam mohandes jan.karet vaghean doroste
mohandes chetor mishe bedone narm afzar noghate exeli ro tu khode gis be utm tabdil kard.bayad rahi bashe motmaenan
mamnon misham ta 27om befresti be emilam
yek donya mamnoon
پاسخ:سلام.ممنون از اظهار لطف شما.به خدا gis کار نکردم دوست من.


امین
ساعت12:08---14 خرداد 1393
باسلام توضیحی درموردماده147میخوام درموردچی هست کاربردش کجاست چطورمیشه کارکرد
پاسخ:خیلی ساده بگم.فرض کن یه خونه یا زمین قولنامه ای گرفتی و الان میخوای براش سند رسمی بگیری.راه اولیه اش اینه که بری صاحب سند رو پیدا کنی و ببریش دفتر خونه و ایشون تایید کنه و امضاء کنه و شما هم سندت رو طبق روالش بگبری. اما اگر به هر دلیلی به صاحب سند اولیه دسترسی نداشته باشی، قانونگزار، این ماده رو در قانون ثبت برای همین پیش بینی کرده.روش اش رو هم یه سرچ کنی دستگیرت میشه که به چه صورته.


ادریس
ساعت19:29---16 ارديبهشت 1393

خیلی ممنون پر محتوا وکاربردی بود مرسی
پاسخ:سلام. ممنون از اینکه به وبلاگ من سرزدی.



چراغی-الیگودرز
ساعت14:24---18 فروردين 1393
باعرض سلام و آرزوی موفقیت و کامیابی روزافزون- از مطالب پرمحتوایی که در اختیار عام گذاشتید ممنونم.
پاسخ:سلام.من هم از شما ممنونم


حيدر
ساعت7:27---23 بهمن 1392
سلام - ممنون - شاد و سربلند باشيد.
پاسخ:سلام قربان شما


رضا
ساعت18:34---12 دی 1392
با سپاس و تشکر فراوان. خداوند همیشه اجرتان دهد خیلی بدردم خورد.
پاسخ:سلام.اجرتون با سید الشهدا


مهسا - کرمان
ساعت13:14---29 آبان 1392
سلام مطالب بسیار مفید و کاربردی ، من که خیلی استفاده کردم ممنون

((ذکات علم آموختن آن است ))


پاسخ:سلام.ممنون که به وبلاگ من سر زدین.


شاهرخ علیزاده - ماکو
ساعت12:47---15 فروردين 1392
مطالب بسیار زیبا و پر محتوا و خلاصه مفید و به درد بخور دارید دستتان درد نکنه استفاده کردم و خیلی به دردم خورد
پاسخ:قربان شما دوست عزیز


شاهرخ علیزاده - ماکو
ساعت12:44---15 فروردين 1392
مطالب بسیار زیبا و پر محتوا و خلاصه مفید و به درد بخور دارید دستتان درد نکنه استفاده کردم و خیلی به دردم خورد

علیرضا
ساعت10:40---8 فروردين 1392
سلام رسیدن سال نو را به شما تبریک عرض نموده سالی خوش را برای شما آرزومندم باتشکر

محسن ساغری
ساعت17:19---15 اسفند 1391
سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوست عزیز خیلی خیلی ممنون. واقعا مجموعه پر محتوایی درست کردین.پاسخ:ممکنه به خاطر درست معرفی نکردن زون منطقه شما به نرم افزار باشه.این مورد رو در قسمت Zone بررسی کنید.این عدد مابین 37 تا 41 از غربی ترین نقطه ایران تا شرقی ترین نقطه ایران هست.برای به دست آوردن زون منطقه تون هم میتونید از نرم افزار گوگل ارث کمک بگیرید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهندس محمد آجامی