آموزش تبدیل فایل اتوکد به فایل گوگل ارث DWG to KML
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

سید محمد تقی حسینی
ساعت8:59---19 خرداد 1394
سلام مهندس جان
من آموزش تبدیل اتوکد به گوگل ارث را از شما خریداری کردم اما موقعی که فایل اتوکد را روی گوگل میبرم در محل اصلی خود قرار نمی گیره و تقریبا 200 متر آنطرف تر قرار می گیره لطفا راهنمایی بفرمایید در ضمن تمام نکات گفته شده را هم رعایت کردم
پاسخ:شاید مختصات شما بر مبنای بیضوی بین المللی باشه.معمولا نقشه های سازمان جغرافیایی همچین حالتی دارن. البته میدونید که گوگل ارث در مناطق کوهستانی، خطای زیادی داره.


محمد
ساعت18:54---5 ارديبهشت 1394
با سلام
میخاستم از نقشه منحنی میزان از کد یه فایل خروجی نقاط بگیرم ببرم تو سیویل
لطفا راهنمایی کنید
خود فایل رو نمیتونم برم سیویل چون قفله


احسان
ساعت14:18---26 فروردين 1394
سلام مهندس خسته نباشید
مهندس من سیویل 2014 دارم میخوام خروجی KMLبگیرم ERRORمیده نکنخ 2014 مثل 2013 خروجی نداره
پاسخ:نه. نداره


حسین گودرزی
ساعت10:44---15 آبان 1393
با سلام و همچنین تشکر از مطالب بسیار مفیدتون

یه سوال دارم در مورد کد های x,y,z در نقشه های معماری.

به چه شکل می توان در نقشه های معماری به خصوص نقشه های سایت پلان و لنداسکیپ، برای نقاط مختلف سایت مختصات x,y,z معین کرد. تا فاصله و ارتفاع تمام نقط مهم سایت طراحی شده معین باشه؟

با تشکر از کمک شما


رضا
ساعت16:07---2 خرداد 1393
سلام
قبل اینکه سوال خودمو بپرسم از وقتی که برای تهیه مطالب میذارید متشکرم.

من با دوربین توتال زمینی را به روش محلی براشت کردم. بعدا بدلایلی نیاز شده که برداشتهام به یوتی ام تبدیل کنم. ( حالا من مختصات یو تی ام ایستگاه هایی که مشخص کردم رو دارم)
سوالم اینجاست که آیا با کمک اونا میتونم بقیه نقاط برداشتی را از محلی به یوتی ام تبدیل کنم؟ ممنون میشم توضیح مختصری بدید.
پاسخ:بله میشه.یه مقدار توضیح اش مفصله


محمد
ساعت0:25---20 ارديبهشت 1393

سلام در خسته نباشید در مورد کنکور کاردانی به کارشناسی مطلب بزارید ممنون
پاسخ:سلام.وقت کنم حتما این کار رو میکنم.



حامد
ساعت14:37---4 ارديبهشت 1393
نشریه 119 رو بخون . در موردش مفصل نوشته
پاسخ:راجع به چی؟؟؟؟تبدیل فایل اتوکد به گوگل ارث رو میگی؟


امین
ساعت23:05---2 ارديبهشت 1393
ممنونم مهندس جان

مثل بقیه آموزشات ،این مورد هم جالب و بدردبخوره

برات آرزوی موفقیت دارم
پاسخ:سلام دوست عزیز.نظر لطف شماست


سحر
ساعت12:42---5 فروردين 1393
سلام روزتون بخیر .سال نوتون مبارک. ببخشید من راجع به اینکه فاصله منحنی ترازهای فرعی اصلی در رسم مثلا در سیویل در دشت یا کوهستان و …. طبق استاندارد چطور باید باشه میخواستم بدونم. شما میتونین راهنماییم کنین که از کجا بگیرم

omid
ساعت0:54---18 اسفند 1392
سلام و خسته نباشید.بنده نرم افزارو نصب کردم اما در اتوکد وقتی دستور kml را تایپ میکنم تنظیمات نمایان نمی شود لطفا راهنمایی کنید.مچکرم
پاسخ:برای نمایش صفحه تنظیمات بعد از دستور kml، حرف s را تایپ کرده و اینتر کنید.به به


وحید
ساعت11:29---30 بهمن 1392
با سلام نرم افزار cad earth که افزونه ای برای اتوکد ۲۰۱۳ و ۳۰۱۴ است امکان انتقال تصویر در مختصات نقشه اتوکد با میزان زوم دلخواه از google earth به اتوکد را فراهم میکند
پاسخ:سلام خدمت شما دوست عزیز. بله درست میفرمایید اما خب همونطور که میدونید این نرم افزار رایگان نیست. البته اگر از دوستان، کسی به نسخه رایگان این افزونه دسترسی داشت، بنده رو هم مطلع کنه.


rahpardaz
ساعت19:10---29 بهمن 1392
درود بر مهندس آجامی عزیز........

بابت زحمت تهیه آموزش مربوطه تشکر و سپاسگزاریم ............. بدرود.
پاسخ:سلام درود بر شما که همین راه رو در پیش گرفتین. زنده باد نشر علم.


کیهانی
ساعت22:03---27 بهمن 1392
سلام ممنون ولی میشه از طریق نرم افزار برنامه اتوکد تبدیل به گوگل کرد.
پاسخ:سلام این سوال بود یا راه حل؟؟؟؟تا جایی که من میدونم تا ورژن 2013، نرم افزار اتوکد خروجی kml نداره.


امیر
ساعت12:32---26 بهمن 1392
با سلام و تشکر از مطالب مفیدتون

دوست عزیز برای ارسال ترسیمات گوگل به اتوکد میتونی از ترسیمات گوگل خروجی kml بگیری بعد اونا رو توسط برنامه های مختلف مانند Global Mapper به فرمت dxf یا dwg تبدیل کنی.

موفق باشید.
پاسخ:سلام با تشکر از وقتی که برای پاسخ قرار دادین.ممنون.


مصطفی
ساعت11:30---20 بهمن 1392
با سلام

خیلی اموزش خوبیه فقط یه سوال امکان هست فایل کد را به گوگل وارد کرد و پلیگونها را به مکان اصلی خودش منتقل کرد و بعد خروجی به کد گرفت ؟
پاسخ:سلام دوست عزیز معلومه اینکاره ای هاااااااا.... برای این مورد که شما گفتی و برای من هم خیلی پیش اومده یه راهش اینه که بعد از تبدیل نقشه اتوکد به گوگل، فاصله بین موقعیت فعلی با محل اصلی روی نقشه گوگل رو با ابزار خط کش، که خیلی تقریبی هم هست اندازه بگیری وبعد بیای تو فایل اتوکدت و نقشه رو به همون اندازه و زاویه تقریبی جا به جا کنی.به تجربه، بعد از اینکه چند بار اینکار رو انجام بدی به نتیجه دلخواه میرسی. اما راه بهترش اینه که بتونی خطوط ترسیم شده در گوگل رو به اتوکد تبدیل کنی که اگر راهش رو یاد گرفتی یه ندا هم به بنده بده تا ما هم استفاده کنیم.البته شنیدم که با نرم افزار های gis میشه این کار رو کرد اما نمیدونم چطوری.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهندس محمد آجامی