آموزش نرم افزار Leica geo office جهت تحلیل داده های GPS
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی

آموزش نرم افزار Leica geo office جهت تحلیل داده های GPS


نظرات شما عزیزان:

mansour
ساعت19:13---15 آبان 1393
با سلام اگه میشه یک آموزش کاملتری از این نرم افزار رو قراردهید ممنون میشم

mansour
ساعت4:35---15 آبان 1393
ممنونم از آموزش نرم افزار geo officeاگه میشه یه جزوه کاملتر رو برامون بزارین

حسین پور
ساعت17:47---28 خرداد 1393
سلام و خسته نباشید

ممنون میشم اگه pdf آموزشی نقشه های gis رو ارسال کنید.
پاسخ:سلام.مطمئنی همچین مطلبی روتو سایت دیدی؟من ندارما.


alireza
ساعت1:08---11 خرداد 1393
bazam salam
mohandes man moshkele enteghale dade az autocad b dorbin ts02 daram va shenidam k ba narm afzare leica geo office mishe enteghal da.emkanesh hast amozeshesho dar ekhtyaram bzarid va vasam email konid
پاسخ:سلام.با survey office هم میشه.آموزشش رو هم در سایت گذاشتم.


alireza
ساعت0:55---11 خرداد 1393
salam mohandes mamnon k etelaatetono dar ekhtyare hame mizarin.
mohandes agar emkanesh hast narm afzare leica survey office v2.2 ra vasam email koni.?
پاسخ:سلام قربونت برم.بهتر نیست با یه سرچ ساده، دانلودش کنی تا من بیام با این وقت کم و سرعت پایین، آپلودش کنم؟


محمد مهدی
ساعت9:56---4 خرداد 1393
سلام
مطالبتون اموزنده است.موفق باشید.
پاسخ:سلام.پاینده باشی.


MOHAMMAD
ساعت15:16---12 ارديبهشت 1393
سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارین
ممنون میشم آگه لینک تصحیح شده آموزش lgo
برای من هم ایمیل کنید
با تشکر از لطفتون
پاسخ:سلام.ممنون


محمد مهدی
ساعت23:11---20 فروردين 1393
سلام همیشه زنده باشید.
پاسخ:سلام.شما هم همینطور


اکبر
ساعت10:12---7 بهمن 1392
با سلام و خسته نباشید بسیار زیاد

خدا قوت

لینک دانلود خرابه امکانش هست دوباره آپلود کنین.

ممنون میشم
پاسخ:با سلام.چشم بررسی میکنم.


roozbeh
ساعت22:41---10 آبان 1392
فیلم آموزش کامل LGO موجود هست تو بازار؟بهم میل بزنید مرسی
پاسخ:نمیدونم.اگر بود بی زحمت به من هم خبر بده.به خدا فرصت سرچ ندارم.صادقانه...


ata purnasir
ساعت14:29---29 دی 1391
سلام خدمت مهندس من ازوبلاگتون دیدن کردم واقعابهتون تبریک میگم برای همچین وبلاگ پرباری کاش بقیه مهندساهم این فرهنگ رو یاد بگیرن که اطلاعاتشون رو به بقیه همکاران آموزش بدهند.راستش من میخوام پردازش داده های GPSرو با نرم افزارLGOیاد بگیرم ولی هر کاری میکنم موفق نمیشم فایل آموزشش رو به دست بیارم

alireza
ساعت23:44---18 تير 1391
با سلام خدمت مهندس.دوباره ازتون متشکرم بابت وبلاگ پر بارتون.من یه دوربین ts02 خریدم اما نمی تونم داده واردش کنم جهت پروژه پیاده سازی.لطفا یه نرم افزاری بذارید که کارم راه بفته.با سپاس
پاسخ:نرم افزار Leica Survey Office v2.2 رو برات ميزارم اما نحوه استفاده اش رو نميدونم ولي ميدونم كه واسه دستگاه هاي جديد شركن لايكا است


باقری
ساعت1:37---3 تير 1391
با سلام


وبلاگ خوبی دارید. تبریک می گم.


فایل \
پاسخ:ممنون. روش ديگه اي بلد نيستم كه عكس ها قفل نشه. قانون حقوق مولفين


ALIREZA
ساعت13:19---16 ارديبهشت 1391
با سلام،جناب مهندس دمت گرم با وبلاگت خدايي ايول زكات علمتو داري ميدي كارت درسته تي فدا
پاسخ:بازم ميگم بياين تا زنده ايم كاري كنيم تا انسان بودنمون رو ثابت كرده باشيم. ممنون


saber
ساعت11:04---3 بهمن 1390
متاسفانه لینک دانلود کار نمیکنه اگه لطف کنید به ایمیلم ارسال کنین ممنون میشم
پاسخ:لینک دانلود تصحیح شد، به ایمیلتون هم ارسال شد.


بذرافشان
ساعت14:42---2 تير 1390
آقای آجامی.متاسفانه بدلیل اخطار ثبت تبلیغات ،موفق به لینک وبلاک شما نشدم!..

بذرافشان
ساعت14:21---2 تير 1390
با سلام و خسته نباشید خدمت شما.جناب مهندس آجامی وبلاگ بسیار خوب و پر بار شما را مشاهده کردم .با تبریک و آرزوی موفقیت های روز افزون در تمامی عرصه های زندگی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهندس محمد آجامی